Gyűjtöm a tapasztalati pontokat

XP BAR

Üdvözlet

2020. június 02. - Elekes Pál

Üdvözlök mindenkit!

Azért hoztam létre ezt a blogot, mert rengeteg különböző dolog érdekel, legyen az, videójáték fejlesztés, tipográfia, 3D-zés, új grafikus program, új tech cuccok, virtuális valóság, informatika, képregény, fotózás, művészetek és még sorolhatnám, de akkor elég hosszú lenne ez a poszt. Ezeknek az érdeklődési köreimnek szerettem volna egy átfogó blogot létrehozni, ahol szót ejthetek mindenről, ami érdekel. Szívesen osztom meg tapasztalataimat, élményeimet másokkal, lehet pont ez fog valakit inspirálni vagy motiválni.

Rólam néhány szóban:

Palinak hívnak, 28 éves vagyok. Egerben tanulok Tervezőgrafika MA-n, mellette oktatási asszisztenskedem, kezelem a Vizuális Művészeti Intézet és a Média Design Tanszék közösségi felületeit,valamint órákat is tartok. Ezek mellett nagyon fontos szerepet játszik az életemben a fotózás is. 14 éves korom óta kattintgatok. Az alkalmazott fotókból kiábrándulva elkezdtem keresni a saját stílusomat és világomat, ha esetleg ez érdekelne valakit, akkor lejjebb megtalálható a fotós Instagrammom linkje. A fotózás mellett nagyon imádok még játszani, igazi retro gamernek tartom magam. A játéktörténelem fontos mérföldköveinél én is jelen voltam, legalábbis a 90-es évek közepétől egészen napjainkig. Nagy álmom volt, hogy valamilyen formában foglalkozhassak a játékokkal, ez az álmom nem hagyott alább. Jelenleg egy 3 fős Indie játékfejlesztő csapat tagja vagyok. Mivel Indie, ezért mindenki csinál mindent is, szóval nem igazán tudnám megmondani, hogy milyen pozícióban is tevékenykedem. De ezek mellett saját magamat igyekszem fejleszteni és különböző egyszemélyes projekteken is kísérletezem.

Röviden ennyi lenne ez az első poszt. Remélem nem untattam senkit, ha mégis, akkor elnézést!

Social media oldalaim:
Fotók: www.instagram.com/elkspl
Szakmai: www.instagram.com/ep_artworks
Szakmai FB: www.facebook.com/elekespal/

A bejegyzés trackback címe:

https://xpbar.blog.hu/api/trackback/id/tr1415736826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása